Projeler
Son Güncelleme:
22/04/2022 - 10:04
Proje Başlığı | Araştırmacılar | Süre | Tür |
---|---|---|---|
Sınıra Yakın Öğretmenler: Mültecilik Deneyimi olan Çocuklar ile Çalışan Öğretmenlerin Eşitlikçi Eğitim Uygulamaları | Elif Karslı Çalamak Feyza Tantekin Erden |
2021-2023 | TÜBİTAK Projesi |
Erkek Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Mesleki Motivasyonlarının Arttırılması |
Ramazan Sak |
2021-2021 | TÜBİTAK Projesi |
Anasınıfı Öğretmenlerinin Okul Öncesi Eğitimde Aile Birlikteliği, Aile Eğitimi ve Aile Farkındalıklarının İncelenmesi | Hasibe Özlen Demircan Ezgi Şenyurt Mustafa Çetin |
2018-2021 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje |
StART: Science through ART |
Sara Banu Akkaş |
2019-2019 | UFUK 2020 Projesi |
Ortak Geçmişe Yönelik Ebeveyn-Çocuk Konuşmalarının 60-72 Aylık Çocukların Sürdürülebilir Kalkınma Konularına İlişkin Bellek Gelişimine Etkisi: Vermikompostlama Çalışması | Refika Olgan Seçil Cengizoğlu |
2018-2019 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje |
Özel Yeteneklilere Yönelik Öğretim Programı Geliştirme Projesi | Refika Olgan Uğur Sak |
2018-2019 | Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje |
Çocuk Gözünden Dış Mekan Oyun Alanları | Serap Sevimli Çelik Hatice Şebnem Çetken |
2018-2019 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje |
Erken Çocukluk Döneminde Aktif Öğrenme Ortamlarının Yaratılması | Serap Sevimli Çelik Hasibe Özlen Demircan |
2017-2019 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje |
Doğada Öğreniyorum, Doğada Öğretiyorum | Sibel Sönmez Refika Olgan |
2018-2018 | TÜBİTAK Projesi |
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Dış Mekan Oyunlarına Yönelik İnanışlarının İncelenmesi | Feyza Tantekin Erden Fatma Yalçın |
2017-2017 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje |
Anne ve Çocuk Arasında Geçmişe Yönelik ve Etkinlik Sırasında Yapılan Konuşmaların Çocuğun Bellek Gelişimine ve Öğrenmesine Etkisi: Kompost Etkinliği Örneği | Refika Olgan Seçil Cengizoğlu |
2017-2017 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje |
Anaokulu Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (FETEMM) Eğitimi: Eğitim Kitlerinin Hazırlanması, Öğretmen Eğitimi ve Yaz Okulu Uygulaması | Hasibe Özlen Demircan Nazmiye Temiz Sonnur Öztürk Ezgi Şenyurt Ceren Öztekin Zeynep Betül Aydemir Gamze Günce Demirbaş Aysun Ata Aktürk |
2016-2017 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje |
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Çözümü Olmayan Matematik Problemlerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi | Refika Olgan Seçil Cengizoğlu |
2016-2016 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje |
Okul Öncesi Çocuklarının Çevre-İnsan İlişkisi Üzerine Algıları: Boylamsal Takip Çalışması | Refika Olgan Seçil Cengizoğlu |
2014-2015 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje |
Erken Çocukluk Döneminde Baba Katılımı: 4-6 Yaş Grubu Çocukların, Annelerin ve Babaların Baba Katılımına Yönelik Algılarının Araştırılması | Refika Olgan | 2014-2015 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje |
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Mesleki Etik Sorumlulukları Hakkında Algı ve Görüşlerinin İncelenmesi | Refika Olgan Seçil Cengizoğlu |
2012-2013 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje |
60-72 Aylık Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Sürdürülebilir Yaşam Çerçevesinde Çevrelerini Nasıl Algıladıklarının İncelenmesi | Refika Olgan Seçil Cengizoğlu |
2012-2013 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje |
Ailelerin Çocuklarının Cinsiyetine Göre Oyuncak Seçimiyle İlgili Görüş ve Tercihlerinin İncelenmesi | Feyza Tantekin Erden | 2012-2012 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje |
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğasına İlişkin Görüşlerinin İncelenerek Geliştirilmesi | Refika Olgan | 2011-2011 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje |
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sanat Yolu ile Fen Öğretimi Konusundaki İnanışlarının ve Uygulamalarının İncelenmesi | Feyza Tantekin Erden | 2010-2010 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje |
0-8 Yaş Aralığında Çocuğu olan Babaların Kendi Babalarıyla Yaşadıkları İlişkinin ve Bazı Demoğrafik Özelliklerinin Çocuklarının Bakımına Katılım Düzeylerine Etkisinin İncelenmesi | Refika Olgan | 2010-2010 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje |
Okul Öncesi Öğretmenlerin Sınıf Yönetimi Stratejilerine ve Disiplin Problemlerine Karşı Tutumları | Refika Olgan | 2010-2010 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje |
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının ve Öğretmenlerin Fen Bilgisi Eğitimi | Refika Olgan | 2010-2010 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje |
Etkili Sınıf Yönetimi Modelinin Geliştirilmesi: Uygulamalar ve Yaklaşımlar |
Feyza Tantekin Erden Hanife Akar |
2007-2010 | TÜBİTAK Projesi |